Wednesday, March 09, 2011

CEPAT REBUT PELUANG DENGAN MEMBELI JONGKONG PERAK

Assalamu' alaikum,

Perhatian saya sekarang tertumpu kepada harga Perak (Silver bar 999.9) Setelah disemak harga silver sejak tahun lalu, ia telah meningkat lebih 100%. Fuhhh...jadi pajak emas yang ada ditangan terus rempit beli silver bar pulak. Dalam perkiraan saya, silver lebih cepat boleh jual sekitar 6 bulan sahaja, sebab kenaikan yang tinggi. Ini base on last year record, kita tak tahu apa akan jadi pada masa hadapan. Saya optimis silver lebih cergas daripada emas. Jadi jangan membuang masa dan duit melabur ketempat yang masih kabur..rempit segera dengan membeli siver bar.

Hubungi saya 019-4809839 untuk belian/hantaran

Bagi yang berada di Perak, anda sila kunjungi kami di kiosk Mohd Fazli Othman di Pasar Kemunting Taiping. Boleh dapatkan stock dinar, gold dan silver bar..tapi call saya atau beliau dahulu utk tempahan.
Di Kamunting Taiping

No comments:

Post a Comment