Friday, May 06, 2011

YAHUDI ZIONIS MENGUASAI DUNIA DENGAN EMAS

Dalam protokol zionis ke 22, membuktikan bahawa emas ialah simbol kekuasaan yahudi zionis kapitalis elit antarabangsa ketika ini. Dengan menguasai emas, Yahudi berkuasa keatas seluruh manusia sedunia sekarang. Merekalah yang menentukan harga dan nilai sesuatu barang diatas dunia yang menyebabkan dunia menjadi kucar kacir dan tidak stabil. Manusia menjadi sengsara dengan percaturan mereka.

http://www.biblebelievers.org.au/przion7.htm#PROTOCOL No. 21

Dalam Protokol 21 zionis mereka telah memerangkap seluruh manusia dan kerajaan-kerajaan dunia selain Israel kedalam perangkap hutang dan interest riba sehingga manusia menjadi hina dan miskin lagi teruk diperangi oleh Allah dan Rasul disebabkan bergelumang dengan sistem

http://www.biblebelievers.org.au/przion7.htm#PROTOCOL No. 22
riba. Dan Protokol 22 pula mereka yang memiliki simpanan emas terbesar yang boleh menghambakan seluruh manusia dengan penipuan licik mereka.

Jual beli asalnya tukar barang dengan barang (ain) diubah dengan tukar barang dengan resit nota janji (bank note)lama kelamaan tinggal kertas kosong yang tiada nilainya. Mereka yang memonopoli emas dan perak dan memberi kertas kosong yang tidak bernilai kepada manusia. Orang Islam juga terperangkap dengan percaturan licik mereka sehingga mengiktiraf kertas sama nilai dengan emas.

Kita umat Islam mesti merampas kembali khazanah kekayaan emas dan perak dari tangan yahudi laknatullah sekiranya umat Islam mahu menguasai dan memerintah dunia. Caranya dengan melemparkan wang kertas ciptaan meraka kemuka yahudi zionis ini dan mengambil kembali emas dalam simpanan mereka dan kembali bermuamalat jual beli dengan menggunakan emas dan perak. Jangan peduli akan permainan mereka samada naik atau turun harga pasaran emas dan perak kerana itu hanyalah permainan mereka untuk menunjukkan emas dan perak itu tidak selamat dimiliki.

Sememangnya bukanlah perkara yang mudah untuk kita membawa pulang kembali emas dan perak yang ada ditangan yahudi zionis ini, sedangakan mereka bersusah payah berjuang ratusan tahun dengan cara cara memperdaya orang orang Islam dengan susunan strategi yang tersusun dan kemas sehingga orang Islam sendiri selesa dengan sistem penipuan mereka bahkan ada  orang Islam yang mempertahankannya dengan fatwa-fatwa baru untuk menghalalkannya sedangkan mudarat dan kerosakan yang mereka cipta tersangat besar kepada umat mausia. Masakan tidak, hadis nabi sendiri merekodkan yang maksudnya berbunyi

Daripada Ibnu Omar r.a. berkata: "
Pada suatu masa dibawa ke hadapan Rasulullah saw. sepotong emas. Dan emas itu adalah emas zakat yang pertama sekali dikutip. Emas itu telah dibawa oleh Bani Sulaim dari tempat tambang (galian) mereka. Maka sahabat berkata: "Hai RasuIullah! Emas ini adalah hasil dari galian kita". Lalu Nabi saw. menjawab, "Nanti kamu akan dapati banyak galian-galian, dan yang akan menguruskannya adalah orang-orang yang jahat".


(H.R.Baihaqi)


Lihat store simpanan emas kepunyaan bank pusat Amerika ( Fed Reserve).Mari kita kosongkan dengan menukarkan kembali dengan kertas cetakan mereka sendiri.

Selamat berjuang...

Sekiranya anda ingin menukar wang kertas anda dengan emas atau perak, hubungan saya atau sms ke 019-4809839

wasalam

No comments:

Post a Comment