Tuesday, November 06, 2012

PILIHANRAYA PRESIDEN AMERIKA DAN MANIPULASI DATA PENGANGGURAN


Harga emas telah jatuh sejak awal Oktober hingga Awal November  iaitu sebanyak 6.6% disebabkan faktor utama ialah data pengangguran Ameraka bertambah baik. Data bulan September bertambah baik kepada 8.2% daripada 8.8% dan ketika hampir kepada saat akhir pembuangan undi memilih Presiden Amerika dan ketika New York bergelut dengan  bencana Taufan Sandy tiba-tiba pengumuman data terbaru pengangguran bulan Oktober bertambah baik lagi kepada 7.9%. Harga komoditi emas juga menghadapi tekanan iaitu penurunan iaitu sejak 5 Okt hingga 3 November sebanyak 6.6 %. Jadi ini adalah entry point yang baik untuk menambah nilai simpanan anda dan permulaan bagi yang belum bermula menyimpan emas. Kami yakin data data pengangguran tersebut bersifat manipulasi Kerajaan Obama untuk menaikkan reputasi beliau untuk mengekalkan kerusi Presiden sepenggal lagi. Ini mungkin fenomena sementara. Kemungkinan juga selepas kerajaan baru dibentuk pergerakan harga emas mungkin lebih agresif bergantung kepada polisi kerajaan baru nanti.
Apa-apapun sekarang adalah masa yang terbaik memulakan pembelian.
 FAST ACTION FAST RESULT
Berdasarkan graf pergerakan emas sejak awal tahun ini, sekiranya anda mengambil tindakan seperti didalam geraf diatas pastinya anda dapat mengandakan keuntungan walaupun harga emas belum naik atau mencatat rekod baru. Ini adalah kelebihan bagi sesiapa yang melabur didalam emas fizikal di syarikat yang menawarkan spread belian yang kecil dan harga kemaskini semasa yang pantas selama setiap 20 minit 24 jam  sehari dan 7 hari seminggu. Berbanding dengan belian emas di syarikat yang spread jual beli yang walaupun kecil tetapi lambat kemaskini harga juga tidak bermakna sekiranya harga pada waktu puncak  sepatutnya kita boleh jual tetapi syarikat tersebut masih tidak kemaskini harga mereka.

JADI JANGAN BERLENGAH LAGI HUBUNGI SAYA NAK TAHU BAGAIMANA UNTUK MEMULAKANNYA MELABUR EMAS FIZIKAL. RISIKO AMAT RENDAH SELAGI EMAS DITANGAN ANDA.
AMARAN !
1)      JANGAN BELI EMAS DARIPADA SYARIKAT TETAPI BERSYARAT TIDAK BOLEH BAWA BALIK EMAS.
2)      JANGAN BELI EMAS DARI SYARIKAT YANG BERI SYARAT  DAN ADA TEMPOH MATANG UNTUK JUAL KEMBALI EMAS MEREKA.
3)       JANGAN BELI EMAS DARIPADA SYARIKAT YANG MENAWARKAN HIBAH BULANAN, KERANA EMAS TIDAK MENJANJIKAN KEUNTUNGAN  DAN PULANGAN TETAP.
4)      JANGAN BELI EMAS TANPA MENGETAHUI SYARIKAT BERPUSAT DIMANA, SUSAH UNTUK  JUAL EMAS MEREKA DAN JUGA PELABURAN EMAS YANG TIDAK ADA HITAM PUTIH.

Admin
Redzuan Mohd
Master Dealer Public Gold
PG002162 (A0984)
019-4809839
Sungai Petani

No comments:

Post a Comment